sobota 4. října 2008

Nová kniha od Davida Allena

David Allen, autor knížky Getting Things Done - The Art of Stress-Free Productivity (česky vyšlo nedávno jako Mít vše hotovo) vydá na začátku příštího roku novou knížku Making It All Work: Winning at the Game of Work and Business of Life. Už jsem si ji objednal (tedy při objednávání jsem si původně nějak nevšiml,že jde o předobjednávku, takže jsem ji spolu s dalšími knižkami jako třeba Tribes: We Need You to Lead Us od Setha Godina hodil do košíku a až v potvrzovacím mailu jsem si všiml data dodání celé objednávky v půlce ledna 2009 :-) a věřím, že tentokát mě Allen nezklame. Po skvělé GTD jsem bez váhání koupil i jeho druhou knížku Ready for Anything: 52 Productivity Principles for Work and Life, která mě totálně zklamala - typická nastavovaná polívka bez nových myšlenek, prostě rychlé využití úspěchu GTD k dalšímu prodeji. Tentokrát věřím že Allen už se svým jménem takto hazardovat nebude, takže se na Making It All Work docela těším...

Žádné komentáře: